BREDDAMS FORSVAR
For endnu en tur til Paris i forbindelse med Tour de France bringes naturligvis i partiorganet Socialkammeratlig Tidende (annoncebladet Roskilde Avis). Heraf fremgår det blandt andet, at Breddam betragter sig som kommunens ambassadør - og det derfor er ok, at skatteyderne betaler billetten?!
- Tja, så
kan det da undre, at "ambassadøren" ikke også viste flaget ved
Olympiaden, hvor der var gode muligheder for at reklamere for Roskilde?
Nu er spørgsmålet så, hvor mange gange endnu, at den kommende Tour de France etapestart i Roskilde skal bruge som undskyldning for endnu flere af Breddams reklame-tour de Paris?
NATURLIGVIS
Bringer partiorganet Socialkammeratlig
Tidende (annoncebladet Roskilde Avis) et interview med tidligere borgmester i
Roskilde socialkammerat Joy Mogensen. Det sker i anledning af, at hendes
kontrafej i olie nu er ophængt på rådhuset.
- Tja, objektivt set findes der masser af andre tandpastareklamer, der virker langt mere troværdige. Til gengæld er reklamerne fotografier, der ikke har været udsat for en kunstmalers kopieringsforsøg - og det gør tydeligvis en uhyggelig forskel!
OG HVAD SÅ?
Socialkammeratlig Tidende
(annoncebladet Roskilde Avis) bringer overskriften:
"Lille indeklemt p-plads er blevet attraktiv byggegrund."
- Tja, byggegrunden er dog fortsat indeklemt - og det vil de to huse, der er givet tilladelse til, logisk også blive. Så mon ikke reporteren har et noget vel indeklemt forhold til attraktivitet?
DAGENS GLIMT
"Et
portræt er vellykket, når maleren er mere tilfreds end den, der blev malet"
(Tony May - amerikansk kunstner)